dinsdag 21 april 2015

Afronding LA4

Bij deze mijn (vooralsnog) laatste bericht betreffende LA4.

Gisteren de Challenge-day goed doorlopen. Interessante en inspirerende middag gehad, in goed gezelschap! Wat betreft onze eigen presentatie afrondend geĆ«valueerd en enkele tips en tops voor ons als groep besproken (zie groepsblog). Al met al kijk ik positief terug op dit LA. Ik heb (ook hier weer) veel geleerd, vooral hoe belangrijk "vooruit" en "om je heen kijken"  is.....dit geldt structureel voor elke docent binnen elke sector.
Ik lees deze opmerking terug binnen Sharon's feedback op mijn individuele BLOG....helemaal mee eens Sharon! Nu ik toch bij de feedback ben: ook de opmerking over "nooit volledig kunnen zijn" en dit accepteren is absoluut van toepassing op mij. Kijkend naar Michel's feedback denk ik inderdaad dat er enige "braafheid" zit in de uitwerking, iets extremer had wellicht nog meer uitgedaagd....van de andere kant voelt dit zo gedegen. Ook vind ik zijn opmerking over duidelijkheid scheppen omtrent "mijn"  beroepspraktijk invoelbaar, ik had deze duidelijkheid directer in het begin kunnen communiceren.
LA 4 is hiermee afgelopen....alweer een arrangement in mijn rugzak, waar ik nog veel aan zal terugdenken en zeker ook qua om me heen en vooruit kijken het nodige mee wil gaan doen....zeker als master (leren en ) innoveren....
Gamemasters: enorm bedankt voor jullie uitdagende, prikkelende, vernieuwende werkwijze en leerzaam arrangement (en bedankt voor mijn titel "puntenjager" natuurlijk)....life is a game?
Groeten Frank Duijzings          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten